:.¸¸.•`¯`•.¸لرددانلود¸.•`¯`•.¸¸.:

هر چیزی که نیاز داشته باشید

:.¸¸.•`¯`•.¸لرددانلود¸.•`¯`•.¸¸.:

هر چیزی که نیاز داشته باشید

Internet Download Manenger v6.05.2

 internet Download manager

نسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


========================================
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- داشتن مدیرت کامل بر روی تمام فایلهای در حال دانلود.
- امکان توقف در هنگام دانلود فایل قابلیت Resume.
- قابلیت قطع اینترنت و یا خاموش کردن سیستم پس از  پایان دانلود.
- قابلیت دانلود اتوماتیک در تاریخ و زمان از پیش تعیین شده.
- پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان فارسی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
- هماهنگی و بر طرف سازی برخی از مشکلات نرم افزار در هنگام دانلود فایل تصویری از سایت یوتوب.
- هماهنگی و بر طرف سازی مشکلات دانلود از برخی از سایت های اشتراک گذاری مانند رپیدشیر.
- سازگاری کامل با مروگر گوگل کروم.
- و ... 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

 طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید). 

 

 دانلود download l 

  

حجم : ۴.۲۶ مگابایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد